dimarts, 2 de juny del 2015

TypeSlab: crea pòsters i rètols tipogràfics

Hola, hola!
Com anem?  Ara que estem encarant la recta final del curs, m'agradaria parlar-vos d'una eina 2.0 que pot resultar-vos útil.


 TypeSlab és un generador de pòsters tipogràfics, que tan de moda estan ara.  L'he utilitzat per fer més visual una frase de Henry Ford que m'encanta:


Permet diverses combinacions de lletres i colors:

Una sola pantalla i unes instruccions claríssimes et permetran crear el teu pòster en qüestió de segons:



La única precaució que has de tenir es posar un signe d'admiració (!) al davant del text que vols alternar amb la segona font.

TACfaners: des d'aquí us envio molts ànims per afrontar els darrers dies del curs.


¡Hola, hola!
¿Cómo estamos?  Ahora que tenemos ante nosotros la recta final del curso, me gustaría hablaros de una herramienta 2.0 que os puede resultar útil.


 TypeSlab es un generador de pósters tipográficos, que tan de moda están ahora.  Lo he usado para hacer más visual una frase de Henry Ford que me encanta:

"Qué extraño, cuanto más me esfuerzo más suerte tengo"

Permite diversas combinaciones de letras  y colores:

Una sola pantalla y unas instrucciones clarísimas te permitirán crear tu póster en cuestión de segundos:



La única precaución que has de tener es poner un signo de admiración(!) delante del texto con el que quieras usar la fuente alternativa.

TACfaners: desde aquí os envío muchos ánimos para afrontar los últimos días de este curso.


/div>

10 comentaris:

  1. Hola. es una buena forma de crear pósters... seguimos en contacto

    ResponElimina
    Respostes
    1. Efectivamente, es sencillo y muy resultón. Gracias por el comentario

      Elimina
  2. Hola Joana, per mi visitar el teu bloc és garantía i seguretat d'aprenetatge del fascinant món de les TAC que m'apasiona. Gràcies
    Tonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, Anna! Però quins ànims que em dones sempreeee!!! M'agrada que t'agradi! Petons i gràcies a tu.

      Elimina
  3. M'agrada! És molt senzill d'utilitzar i molt "resulton". Ens estàs donant una pila de recursos molt bons. Gràcies per la feina que fas.

    ResponElimina
  4. Genial Joana !!!!! Com sempre un recurs fantàstic !!!!!!
    Molt bona feina bonica.
    Petonets !!!!!!

    ResponElimina
  5. Hola, Magda! Gràcies per tot, m'animes molt! Una abraçada

    ResponElimina
  6. pues este recurso ya lo conocía, pero no me acordaba de él. menuda suerte tenerte a ti pendiente. muchas gracias, guapísima.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Blanca! Hay tantísimos recursos disponibles que es fácil olvidarlos! Feliz semana

      Elimina

M'agradaria molt que deixessis un comentari.
L'objectiu del blog és compartir informació que resulti útil, si és així o si tens algun dubte, no ho sabré si no m'ho dius!!
Gràcies :-)